Szanując Państwa prawo do prywatności pragniemy Państwa poinformować o zbieraniu, przetwarzaniu i wykorzystywaniu danych zebranych w czasie odwiedzania strony internetowej Dolnośląskiego Forum Samorządów Zawodów Zaufania Publicznego.

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r. (DZ. Urz. UE L 119 z 04. 05. 2016), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Okręgowa Izba Radców Prawnych we Wrocławiu informuje, że:

1.      Administrator

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Okręgowa Izba Radców Prawnych we Wrocławiu, z siedzibą przy ul. Włodkowica 8, 50-072 Wrocław, zwana dalej „Administratorem” lub „OIRP”.

2.      Kontakt z Administratorem

2.1.    W celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych oraz ułatwienia kontaktu w zakresie realizacji praw osób, których dane dotyczą Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, zwanego dalej „IOD”.

2.2.    Kontakt z IOD jest możliwy za pomocą poczty elektronicznej: iodo@oirp.wroclaw.pl, bądź listownie pod adresem: ul. Włodkowica 8, 50-072 Wrocław.

3.      Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

3.1.    Informujemy, że w niniejszym serwisie internetowym dane podawane przez każdego użytkownika w udostępnionych formularzach, są wykorzystywane wyłącznie do:

3.1.1.      nawiązania kontaktu, jako odpowiedź na wysłane do nas zapytanie;

3.1.2.      przesyłania wiadomości e-mail zamówionych przez Państwa odpowiedzi;

3.1.3.      wewnętrznym – badaniem obiegu informacji przesyłanych do naszej jednostki.

3.2.    Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie:

3.2.1.      art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia, w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze;

3.2.2.      art 6 ust. 1 lit a) Rozporządzenia,  w celu i w zakresie objętych zgodą;

3.2.3.      art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora.

4.      Kategoria danych osobowych

Okręgowa Izba Radców Prawnych we Wrocławiu  przetwarza dane zwykłe, tj. imię, nazwisko, adres e-mail.

5.      Źródło pochodzenia danych

Okręgowa Izba Radców Prawnych we Wrocławiu gromadzi dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Pani/Pana jako osoby, od której dane pochodzą.

6.      Odbiorcy danych osobowych

6.1.    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być Sygnatariusze Dolnośląskiego Forum Samorządów Zawodów Zaufania Publicznego.

6.2.    Odbiorcami mogą być także inne  podmioty z poza grona Sygnatariuszy, po uzyskaniu odpowiedniej zgody.

6.3.    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych tylko w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.

7.      Okres przechowywania danych

7.1.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:

7.1.1.      w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest realizacja obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, przetwarzanie obejmuje okres wynikający z realizacji ustawowych zadań Administratora oraz innych obowiązujących przepisów prawa;

7.1.2.      w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest realizacja prawnie usprawiedliwionego interesu Administratora, przetwarzanie obejmuje okres trwania tego interesu, o ile brak jest innej podstawy prawnej przetwarzania;

7.1.3.      w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Panią/Pana zgoda, przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe przez okres, na który udzielono zgody lub do czasu jej wycofania. Udzielona przez Panią/Pana zgoda może być wycofana w każdym czasie.

8.      Prawa osób, których dane dotyczą

8.1.    Posiada Pani/Pan prawo do:

8.1.1.      żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych;

8.1.2.      sprostowania przetwarzanych Pani/Pana danych;

8.1.3.      ograniczenia przetwarzania (w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa);

8.1.4.      żądania usunięcia Pani/Pana danych;

8.1.5.      wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;

8.1.6.      przenoszenia danych.

8.2.    W przypadku przetwarzania danych osobowych w ramach wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją.

9.      Obowiązek lub dobrowolność podania danych

9.1.    Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże  niezbędne do udzielenia odpowiedzi.

9.2.    W przypadku pozyskiwania danych na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

10.  Informacja o profilowaniu

Pani/Pana dane osobowe nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

11.  Prawo do kontaktu z organem nadzorczym

Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

12.  Dane zbierane automatycznie i pliki cookies

12.1.                 Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

12.2.                 Podczas Państwa wizyty na naszej witrynie zbierane są dane dotyczące wizyty, tj. adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. Są to dane statystyczne pozwalające m.in. reagować na zmieniające się trendy rynkowe i dostosowywać witrynę do Państwa potrzeb.

12.3.                 W niektórych przypadkach identyfikacja i związany z nią zindywidualizowany dostęp oparte są na cookies. Wyłączenie cookies w przeglądarce nie uniemożliwia korzystania z serwisu WWW, ale może spowodować utrudnienia.

12.4.                 Cookies są również używane do zbierania ogólnych, statystycznych informacji o korzystaniu z naszego serwisu przez użytkowników.

 

12.5.                 Wszelkie dane otrzymane przy pomocy niniejszego serwisu internetowego przeznaczone są wyłącznie na użytek Dolnośląskiego Forum Samorządów Zawodów Zaufania Publicznego. Zapytanie oraz dane osobowe zawarte w formularzu kontaktowym będą przekazywane właściwemu sygnatariuszowi Forum.  Jeżeli okaże się niezbędne, by zaangażowane zostały w sprawę odpowiedzi na Państwa prośbę inne podmioty, to zostaną Państwo zapytani o zgodę oraz powiadomieni, komu i jakie  dane zostały przekazane.